måndag 23 juni 2008

Det går inte dra ett streck över det här!

Jävla piss..
Kolla tiden när inlägget skrevs, vet dock inte om bloggen går enligt svensk tid men klockan är i varje fall 5.15.
...
Jag kan inte sova.
Maria har gjort en jävla massa väsen skrikit och skrattat o jävlats.
Hennes kille är här som ser ut som en jävla jugge men heter typ Andersson och är lika tyst som hennes jävla kompis Sara.
Men båda är lika jävla dumma i huvet..
Nu ska jag göra en kort lista varför jag hatar vardera piss-person!

Jugge pojkvän. =
-Det låter som det brummar när han pratar genom väggarna.
-Han går inte tyst
-Han stänger Aldrig grinden efter sig, och eftersom jag har öppet fönster så hörs det som nån sparkar igen den säkert 1 gång vart 5.e minut när vinden blåser till.
-Han är stum
-Han hälsar aldrig, eller öppnar inte sin jävla käft nån gång när man är nära, jag vet inte jag gillar inte blyga människor, som inte ser blyga ut (svårt att förklara).
-Han ställer sina skor mitt framför dörren, ni vet på den jävla välkommsmattan man ska torka skorna på. (trampar alltid på dem när jag kan)
-Duschar hemma hos oss o lämnar en JÄVLA röra precis som ni kommer läsa nedan om ni orkar klampa i mitt träsk av hat och elände

Marias polare. =
-ful
-stum, och säger dumma saker
-har ett jättelitethuvud
-äter jättemycket
-jag kom hem igår och skulle skita, men då hade tydligen hon duschat, det var så jag ville spy.
1. badkaret var fullt av skum kvar av schampoo och hår o skit
2. vårt badkar läcker lite så vi torkar alltid upp efter oss men här var en jävla sjö mitt i badrummet, jag menar sjön finns där direkt när man kliver ur badkaret, man måste alltså hoppa över den om man vill ignorera den.
3. blöta handdukar i vasken
4. under vasken ligger en flaska raklödder, och det finns raklödder i badkaret, utanpå badkaret och på golvet. flaskan är dessutom tom och jag är ganska säker att den var välfylld dagen innan.
5. Men det värsta var nog att hon inte spolat toaletten efter sig, och stora och lilla tittar tillbaka...

Det finns så mycket mer som jag stör mig på men jag orkar inte, jag känner mig så jävla petig då.. Men jag fattar inte hur dem tänker?
När man är gäst hos någon och just nu sitter de o käkar mat, typ äter baconen jag skulle göra till frukost.. tillbaka till när man är gäst hos någon.
Så klampar man inte runt så man väcker storebror, för storebror kanske inte gillar att vakna 3.00 . ska typ spy i hans skor eller något :)

Sen det med maten..
Mamma o hennes sambo är i sin sommarstuga, typ jätteskönast.
Förutom..
Jag o Maria kommer inte bäst överens.
Mamma köper in massa mat, frysta grejer, tortelini, nudlar, köttbullar etc.
Jag tycker vi delar upp det och mamma har sagt till Maria att hon inte kan bjuda sina kompisar på mat för då räcker det inte. ( Maria har någon här HELA tiden).
Gissa vad, i två dagar har hennes kompis våldgästat huset och nu är hennes kille här, mer än halva av maten är borta.. det är 9 dagar kvar.
vi fick ifs 600kr. Jag var snabb att gömma 500 lappen, fick ansvar för pengarna av mamma, för min messed-up-lillasyster har redan slösat en hundring, på buss och falafel till sig o sin kompis, javisst ska man vara generös, men var det med dina egna jävla pengar. Jag ska också leva på dem. Dem 500kr är till dricka, bröd, pålägg, frukt, grönsaker. Mer djupfryst?
Men det värsta är att jag och Maria kom överens om en deal..
Vi skulle INTE slösa upp maten, för jag hade räknat ut att vi lätt kunde leva på den maten i 14 dagar, utan att köpa massa onödiga grejer, o ha frukt och mjölk för en hundring räckte, dvs vi skulle tjäna 250kr var. Jag vet att jag låter JÄTTEsnål, men det är mycket pengar när man inte har jobb (eftersom de har stängt över sommaren). Sen sitter en jävla jugge o en ful jävla Sara o äter upp min del. Ja jag låter snål...
Men va fan, jag känner så. Mest orättvis behandlad.

Att jag inte kan sova, kan dels bero på att jag är så arg, men också att jag drack en koffeindrink vid 15.00 tiden, som gör så man orkar träna mer. tog sedan lite vid 17.30. Aldrig mer av den skiten isf.

Allt för mig, Lights out

Inga kommentarer: