måndag 7 juli 2008

CV

Dags att arbeta!
Hej jag är en ung kille som precis tagit studenten från Naturhumanistiska Gymnasiet i Malmö, det är en liten friskola där man arbetar mycket genom PBL-lektioner (Problem Baserat Lärande) dvs en skola där man måste handskas med en hel del ansvar och initiativtagande. Eftersom jag inte har klurat ut min stora mening med livet vet jag inte vad jag ska studera till, därför har jag gjort valet att ta ett sabbatsår och arbeta . Just nu arbetar jag på Inkonst/ plocke pinn resturang samt KB som diskare/diskplockare. Men det är bara helger och sena kvällar. Därför söker jag ett heltids eller deltids jobb hos er! Där jag kan utvecklas som person och göra något vettigt med min tid.

Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle det vara sprallig, humoristisk och effektiv.
Min fritid spenderar jag mycket med min flickvän Felicia och mina vänner. Jag tränar även en hel del på gym och Glima-brottning på Sparta. Annars spelar jag mycket fotboll, basket och dator.
Jag tackar för er tid!

vad tycks? Jag har inte publicerat adress och nummerr så att alla ni, mina fans, inte bombar mig med brev och sexiga telefonsamtal

2 kommentarer:

Anonym sa...

du hade lätt fått jobba hos mig :D

Anonym sa...

snälla, min favvobloggare martin kubista, snälla blogga igen!